Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Film jsem viděl mockrát, poprvé ve 12 letech o prázdninách v Rumunsku (promítal se v kempu); stejně tak jsem posléze četl i knihu mockrát. Děkuji za nostalgii.

K meritu věci – máte sice mou karmu, ale neodpustím si dvě drobné připomínky:

1) Film jste, předpokládám, zhlédl, nikoli shlédl, byť to vypadá spisovněji.(*)

2) „Pokud úplatky berou všichni, je ten, co je odmítá brát, považován za svini“ – bezpochyby pravda, ale v „české kotlině“ je navíc za práskače každý, kdo upozorní na jakýkoli „neškodný“ trestný čin. Máme příliš těsné vzpomínky na PSVB a domovní důvěrníky, abychom „hlásili škodnou“.

----

*) například http://www.proofreading.cz/shlednout-nebo-zhlednout/

0 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění na pravopisnou chybu, mou slabinu

0 0
možnosti
Foto

Trefná glosa, velmi současná

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 488x
Jsem povoláním právník. Žil jsem dlouhá léta v cizině. Zajímám se o kulturní a politické dění. Někdy píši krátké povídky. Do nedávna jsem své blogy publikoval na bigbloger.lidovky.cz

Seznam rubrik