Diskuse

Spánek rozumu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Faktem je, že spánek se mi začíná v poslední době zajímavě vyvíjet. Někdy spím a sním a někdy to nejde a noc je pryč a žádný odpočinek, přitom žádný děj, který by navozoval třeba nějaký stres apod. Při nespavosti kniha nepomůže,mám elektr.čtečku a knihy jen v AJ a NJ a tak mě to spíše probudí definitivně. Poslední dobou zabírají jen neskutečné pozice...třeba na zádech a ruce natáhnuté nad hlavu,,nebo zkroucený jako žížala..no a pak se pomalu propadám, no co já jsem to za divná věc;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Na nespavost je nejlepší mluvené slovo. Stáhnu si z archivu nějaký pořad (já používám např. Toulky českou minulostí, Laboratoř, Meteor...). Je dobré, když má přehrávač sleep-time; ale když se to nechá hrát celou noc, tak zase může být zajímavé že to přináší sny kombinující snový obraz s reálným zvukem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 488x
Jsem povoláním právník. Žil jsem dlouhá léta v cizině. Zajímám se o kulturní a politické dění. Někdy píši krátké povídky. Do nedávna jsem své blogy publikoval na bigbloger.lidovky.cz

Seznam rubrik