Diskuse

Lidé, čtěte!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Pane Šefranko,, neměl jste příbuzného jménem Bruno?

0 0
možnosti
Foto

To bude můj otec, řekl bych.

0 0
možnosti
KT

Problém ovšem je, že musíte umět číst. Mnoho lidí dnes čte jen maily a esemesky a delší text nejsou schopni vstřebat.

0 0
možnosti
Foto

R^ Zcela souhlasím, číst a kriticky se dívat na svět je moc důležité. Je mi však již sedmdesát let, dost jsem toho v životě přečetl a viděl, a tak si myslím, že něco v principu nového mě už hned tak nepřekvapí. ;-) Přesto stále čtu, především na internetu, ale i časopisy a knihy. Člověk by mohl zhloupnout.

---

Znal jsem německého matematika, který žil a pracoval ve východním Berlíně. Na rok se nechal pracovně vyslat do Bulharska. Tam našel a podplatil někoho, aby se odtamtud dostal do Turecka. Z Turecka odletěl do BRD. Z BRD se pak dostal do západního Berlína, kde se stal profesorem. Takže nakonec cestou přes Bulharsko a Turecko se dostal zpět do Berlína, ale na tu lepší stranu Berlína.

1 0
možnosti
VF

Lidé, čtěte a dívejte se kolem sebe, jak se svět mění.

(My jsme říkali Lidé, bděte, neblbněte.)

1 0
možnosti
  • Počet článků 25
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 488x
Jsem povoláním právník. Žil jsem dlouhá léta v cizině. Zajímám se o kulturní a politické dění. Někdy píši krátké povídky. Do nedávna jsem své blogy publikoval na bigbloger.lidovky.cz

Seznam rubrik